CV

Met 21 jaar werkervaring ben ik een zeer ervaren, allround marktonderzoeker. Ik hecht veel waarde aan het creëren van een relatie met de mensen met wie ik samenwerk. Enkele feiten op een rij:

  • Eerste halfjaar van 2016 op interim-basis een van de marktonderzoekers vervangen van Pon Automotive. De Nederlandse importeur van mooie automerken zoals Porsche, Audi, Volkswagen, SKODA, SEAT. Focus werkzaamheden was merkcommunicatie gerelateerd: campaign tracking, pretesten TVC/RC van meerdere merken, brand monitor After Sales. Actieve rol bij strategische projecten voor After Sales: conjoint pricing study, buyer journey. Kwantitatief en kwalitatief – opzet, design, analyse, rapportage.
  • Vanaf mei 2014 tot juli 2015 twee interim-opdrachten vervuld bij Liberty Global (Telecom) – grootste internationale kabelbedrijf, actief in 14 landen, waarvan 12 in Europa, zoals Ziggo in NL.
  • Eerst 7 maanden bij de afdeling Product & Online Media Group. Product-/innovatie gerelateerd corporate onderzoek; veel zelf doen; programmeren in Qualtrics Survey Tool; analyseren met SPSS; rapporteren/adviseren.
  • Aansluitend 6 maanden bij de Strategische Marketing & Strategische Communicatie afdeling. Verantwoordelijk voor alle corporate onderzoeken op het gebied van merk en positionering. Samen met de Europese markten: brand & campaign tracking, consumer needs segmentation (positioning).

Lid van MOA (Markt Onderzoek Associatie) Center for Marketing Intelligence & ResearchMijn uitgebreide CV stuur ik graag naar u toe. Laat u uw gegevens achter op de contact pagina, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op.